ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

شانس صد درصدی نمایندگان خراسان رضوی برای کسب عنوان پهلوان کشور

  • کد خبر: ۲۰۳۵۶۰
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
شانس صد درصدی نمایندگان خراسان رضوی برای کسب عنوان پهلوان کشور
دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی گفت: مسابقات تعیین پهلوان کشور در بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد که در ۲ وزن نمایندگان ما شانس صد درصدی برای کسب این عنوان دارند.

عباس جلیلیان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت هیات ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی عنوان کرد: کمبود بودجه داریم و از اداره‌کل ورزش‌وجوانان انتظار داریم حمایت بیشتری داشته باشند تا در برگزاری یک سری از دوره‌های هیات دستمان باز باشد. اگر پول داشته باشیم می‌توانیم کار‌های بیشتری برای هیات انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای کشتی پهلوانی اسپانسر جذب کردیم، اما برای ورزش‌های باستانی به دنبال اسپانسر می‌گردیم، اما هنوز موفق به جذب اسپانسر نشده‌ایم.

کسب ۲ عنوان قهرمانی و ۲ عنوان نائب‌قهرمانی در مسابقات کشوری

دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی در خصوص حضور استان در مسابقات کشوری تصریح کرد: مسابقات مهارت‌های فردی بزرگسالان کشور هفته گذشته در شیراز برگزار شد که از خراسان رضوی ۲ نفر به عنوان قهرمان و ۲ نفر به عنون نائب‌قهرمانی دست یافتند.

جلیلیان ادامه داد: همچنین مسابقات استانی کشتی پهلوانی در هفته گذشته برگزار شد که قرار است نفرات برتر به مسابقات تعیین پهلوان کشور اعزام شوند که این مسابقات در چهارم و پنجم بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد. نفرات برتر در این مسابقات به مسابقات جهانی تبریز که در اسفند ماه برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

وی یادآور شد: در وزن مثبت ۱۰۰ و وزن ۹۰ کیلوگرم شانس صد درصدی در این مسابقات داریم. ما برای کسب قهرمانی در این مسابقات حضور پیدا خواهیم کرد تا آبروی خراسان رضوی را حفظ کنیم.

فعالیت ۲۲ هیات شهرستانی و ۱۰۰ زورخانه در خراسان رضوی

دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی در خصوص وضعیت شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: ۲۲ هیات فعال در خراسان رضوی داریم. حدود ۱۰۰ زورخانه فعال داریم. زورخانه‌های ما نیز در ۲ تا ۳ شیفت هر شب فعالیت دارند.

جلیلیان در خصوص وضعیت اقبال از ورزش‌های زورخانه‌ای اظهار کرد: استقبال خوبی از ورزش‌های زورخانه‌ای وجود دارد، در حال حاضر نیز طرح شهید طوقانی را راه‌اندازی کرده‌ایم. در این طرح سعی داریم گامی برای ترویج ورزش زورخانه‌ای در مدارس خراسان رضوی گامی برداریم.

وی افزود: در حال حاضر تعداد مدارسی که در بحث ورزش زورخانه‌ای ورود پیدا کرده‌اند، انگشت‌شمار هستند، اما با کمک تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی برنامه داریم ۵۰۰ مدرسه را در این طرح فعال کنیم.

فعالیت بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته خراسانی در وزرش‌های باستانی

دبیر هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی در مورد تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیات گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در سطح استان داریم که تمام ورزشکاران فعال هستند، البته تمام این ورزشکاران در ورزش قهرمانی فعالیت ندارند. در ورزش قهرمانی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تیم داریم که قرار است پیش از نوروز مسابقات استانی پیشکسوتان را در مشهد برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->